דוכן ממתקים

דוכן ממתקים

דוכן ממתקים לאירועים – שולחן ממתקים מעוצב

רוצים שהאורחים שלכם לא ישכחו לעולם את האירוע? הגישו להם בר מתוקים צבעוני ומתוק. הבר מעוצב בהשראת עמי ותמי וכולל את כל הממתקים שאפשר להעלות על הדעת, החל ממרשמלו, נחשי גומי, סוכריות ג'לי, ליקריץ, מסטיקים צבעוניים, סוכריות פירות ועוד ועוד ועוד…

בר ממתקים לאירועים

אפשר אפילו לומר שרוב האנשים בוחרים לקבל החלטות לא מקוריות בכלל ופשוט להזמין לאירוע שלהם אוכל לא מעניין בעליל. בין אם מדובר בהזמנה של קייטרינג ממוצע או אוכל לא מעניין, אין ספק שדברים מעין אלו עלולים רק לאכזב אתכם בסופו של דבר.

בר ממתקים לאירועים

אם אתם רוצים באמת ליהנות על הצד הטוב ביותר מאירוע שיהיה מוצלח בעבורכם וגם בעבור האורחים שלכם, לא תהיה לכם ברירה אלא לחשוב מעט מחוץ לקופסא ובאופן כזה שיהיה יותר מקורי ממרבית האירועים שמתרחשים כיום.

דוכן מתוקים לאירועים מוצלחים

הצוות שלנו ב- sweet&funיודע בדיוק מה האורחים אוהבים ומציעים לכם בר ממתקים מדליק המתאים לאירועי יום הולדת, בר מצווה וכל אירוע שבו תרצו להדהים את האורחים בממתקים מדליקים וכיפים, שאפשר לקחת מפוזרים או נעוצים בשיפוד מדליק.

מתוק אהוב על כולם
אפשר ורצוי כמובן להמשיך ולהפתיע עם מפל שוקולד שבפניו אף אורח לא יכול לעמוד…..

אנו ב- sweet&fun גם מציעים בר ממתקים למטרות נוספות:

מתנות לאורחים – שיפוד ובו ממתקים, העטוף בנייר צלופן עם הקדשה, או זר ממתקים מדליק, שקית יפה עם לבבות שוקולד וכל מה שחלמתם עליו.
צלחת למרכז השולחן – מרכזי שולחן מתוקים לאירועים המתאימים לכל סוגי האירועים והמאפשרים לאורחים פשוט להושיט יד למרכז השולחן… וליהנות מממתקים טעימים בטירוף.

גלריית תמונות:
שתפו ברשתות חברתיות:
יכול לעניין אותך גם:

צרו קשר להצעה שאין לה תחרות