בר קפה לאירועים

בר קפה לאירועים

רוצים לשדרג את האירוח בקפה משובח וטעים? ל- sweet&fun בר קפה המוכן מפולי קפה משובחים ואיכותיים בלבד. אנו מציעים עגלות קפה, תה ומאפים טעימים לצד הקפה לנוחות האורחים.

הצוות המקצועי שלנו מתפעל את מכונת הקפה במומחיות, תוך כדי הקצפה מקצועית והגשה אסתטית ונעימה.

בר קפה הוא תוספת הכרחית לכל אירוע בכל שעה ואנו ב- sweet&fun מציעים עגלות קפה הכוללות מכונות קפה מקצועיות וחדישות שבהם אפשר לקבל סוגים שונים של קפה מפולים הנקלים במיוחד עבורנו ונטחנים במקום.

עם כל סוגי הקפה והשתייה החמה, מבחר קינוחים ומאפים, וכמובן קפה מצוין הנקלה במיוחד עבורנו ונטחן במקום.
צוות עובדים- “בריסטות” מקצועי ואדיב במיוחד, מבנה בר יפיפה נקי ואסתטי הכולל עיצוב המשתנה על פי בקשת מזמין האירוע.
ניתן להקים בר קפה לאירועים בכל מקום שתבחרו –בשדה, בחוף, ביער, בבית, בכל גן או אולם אירועים ברחבי הארץ ובכל מקום העולה על דעתכם.

בשנים האחרונות נראה כי בר קפה מקצועי הינו דבר הכרחי בכל אירוע. בר קפה לאירועים מחליף את עמדות הקפה הישנות ובכך משדרג את האירוע, מוסיף איכות ונוחות וכמובן נותן מימד שירותי נוסף.
sweet & fun בר קפה ומאפה מציעה שפע ומגוון שיענה על כל בקשותיהם של אורחי ומזמיני האירוע. אנו מציעים
שירותי בר קפה נייד לאירועים, מקצועי ואיכותי – הכולל מכונות קפה מקצועיות וחדישות, שפע של חומרי גלם באיכות גבוהה ביותר ומגוון פינוקים. הכי מקצועי שיש!

צוות הבריסטות שלנו מיומן ומקצועי ומגיש לאורחים שלכם היצע גדול של משקאות קפה:

אספרסו: מנת אספרסו קצר/ ארוך/ כפול.
מקיאטו: מוכתם, אספרסו קצר/ ארוך/ כפול, עם כתם חלב.
קפוצ’ינו: שליש אספרסו, שליש חלב חם ושליש חלב מוקצף
לאטה: חלב חם עם נגיעת אספרסו.
אמריקאנו: אספרסו ארוך עם תוספת מים רותחים וחלב חם/ קר בצד.
נס על חלב: חלב חם ומוקצף ומעל אבקת נס קפה.
קפה שחור: קפה טורקי.

קפה נטול: כלל משקאות האספרסו – נטול קפאין.
שוקוצ’ינו: שוקו שוויצרי על בסיס חלב חם ומוקצף.

מוקהצ’ינו: שוקו חם עם מנת אספרסו.
פדרו: מנת אספרסו על בסיס קרח וחלב קר.

חליטות צמחים ( כ 20 סוגים), פלחי לימון, מקלות קינמון ועלי נענע.
משקאות חורף מיוחדים בתוספת תשלום:
שוקו חם
שוקולטה: שוקולד נמס על בסיס חלב חם.
סיידר חם: סיידר תפוחים על מקלות קינמון, סיידר ע”ב יין אדום.
סחלב: משקה מפנק על בסיס מי ורדים וקינמון.
אפשרות לתוספות: אייס קפה איטלקי.

אין כמו קפה טעים לחתום איתו את האירוע או את החגיגה, או אולי להתחיל את המסיבה, כשהאורחים מגיעים. אחת האטרקציות הפופולאריות כיום, אותה נמצא באירועים בסדרי גודל שונים, היא עמדת קפה לאירועים קטנים וגם גדולים, כזו המציעה הזדמנות ליהנות מקפה משובח וטעים, הכולל פולי קפה, שאותם טוחנים ישירות במקום ומהם מכינים לאורחים את הקפה בדיוק בדיוק כמו שהם אוהבים. ואם יש באירוע גם בר של מתוקים וקינוחים מכל מיני סוגים, החגיגה גדולה עוד יותר ותורמת לא מעט לאווירה כולה.

מה חשוב לדעת כאשר שוכרים בר קפה לאירועים?

השכרת בר קפה לאירועים מאפשרת לכם, כמארגני האירוע, להציע לאורחים שלכם אטרקציה בלתי רגילה, המספקת משקה טעים וטרי. אם אתם רוצים לשכור עגלת קפה לאירועים כדאי שתבדקו את הפרמטרים הבאים: מהו סוג הקפה המוצע בעמדה? אילו תוספות נוספות מוצעות בה – האם מוגש גם תה ומשקאות חמים אחרים? האם לצד הקפה מוצעים גם מאפים טעימים? האם ועד כמה מדובר בפולי קפה שהם טריים ואיכותיים? ובכלל – מה נדרש במקום כדי לתפעל עמדה שכזו? בין אם זה בר קפה לאירועים שהוא קטן וקומפקטי או בר שהוא גדול יותר, האפשרויות הן רבות ונדרשת התאמה מלאה לכל הצרכים כדי לאפשר לאורחי החגיגה שלכם ליהנות מקפה טעים.

מה הייחוד של עמדת קפה לאירועים?

עמדת קפה לאירועים מאפשרת לאורחים שלכם, ומרגע הגעתם ועד צאתם, ליהנות מקפה טוב וטעים. העמדה זמינה לאורחים לאורך כל שעות האירוע והיא דרך נפלאה לענות על טעמם של כל האורחים, בכל הקשור לשתייה. הדבר מתאים במיוחד לאירועים הנערכים בחוץ, למסיבות בריכה וגם לאירועי חברה שונים וכמובן גם לאירועים פרטיים קטנים וגם גדולים. אין כמו קפה טעים מפולי קפה משובחים, וכשאפשר לשתות אותו טרי טרי רגע לאחר שהוא נטחן, השמחה גדולה עוד יותר.

איזו עגלת קפה מתאימה לאירוע קטן?

ברי הקפה כמו גם עגלות הקפה מתאימים, כאמור, לאירועים בסדרי גודל שונים. כאשר מדובר באירוע קטן, עגלת קפה קטנה וקומפקטית היא בהחלט הפתרון המתאים. יחד עם זאת, חשוב שהיא תהיה גדולה מספיק כדי שניתן יהיה להניח עליה את כל המכשור הנדרש לטובת הכנת הקפה וכן את כוסות הקפה והמאפים המוצעים אף הם. מעבר לכך, מכיוון שאירועים קטנים נערכים במקומות קטנים, חשוב שאותו עגלה לא תתפוס מקום רב ולא תשתלט על האירוע. אפשר להציב אותה בכניסה אל המקום או לצד דוכני המזון או שולחן הקינוחים והמאפים.

מה כוללים שירותי עמדת קפה?

שירותי השכרת עמדת קפה לאירועים כוללים את כל מה שצריך כדי להכין קפה טרי וטעים לאורחים: עמדה מסודרת, שעליה מניחים את המכשיר להכנת הקפה וטחינת פולי הקפה, את כוסות הקפה ואת כל התוספות השונות, המוגשות אף הן. מעבר לכך, ישנו גם צוות האחראי על תפעולה של העמדה, לרבות הכנת הקפה עצמו וכן הגשתו לאורחים. במקרים מסוימים, יוכלו האורחים להכין בעצמם את הקפה שבו הם מעוניינים בעזרת מכונת קפה שנגישה להם ומוצבת על עמדת הקפה ובמקרים אחרים אלה יהיו המפעילים של העמדה, צוות הבר, שיעשה זאת עבורם. כך או כך מדובר בתוספת נפלאה לכל אירוע, בכל יום ובכל שעה – בשעות היום, הצהריים וגם הערב, בחודשי הקיץ או החורף, במקומות סגורים וגם במקומות פתוחים.

מעוניינים לשלב בר קפה לאירועים בחגיגה שלכם? אצלנו ב – SWEETBAR, תמצאו את כל מה שצריך כדי ליהנות מכך ובעיקר – כדי לאפשר לאורחים שלכם לטעום קפה טעים וטרי, בדיוק כמו שהם אוהבים.

גלריית תמונות:
שתפו ברשתות חברתיות:
יכול לעניין אותך גם:

צרו קשר להצעה שאין לה תחרות