דוכן ארוחת בוקר לאירועים

דוכן ארוחת בוקר לאירועים

רוצים להפתיע את האורחים עם ארוחת בוקר כפרית טעימה? אנו מציעים לכם ארוחת בוקר ישראלית מדהימה ומפנקת בכל מקום שבו מתקיים האירוע.

ארוחת הבוקר הכפרית שלנו כוללת מגוון ענקי של לחמים טריים ומאפים שנאפו ממש בבוקר האירוע, ביצים מכל סוג כולל שקשוקות, אומלטים עם תוספות כגון עשבי תיבול, עגבניות ופטריות ועוד….

הארוחה כוללת כמובן פלטת גבינות עשירות מכל הסוגים וסלט ירקות ישראלי קצוץ דק עם עגבניות טריות ומלפפונים טעימים מתובל היטב עם בצל, פטרוזיליה, לימון ושמן זית כתית משובח. לצדו מוגש סלט חסה ירוקה ורעננה וסלט עגבניות שרי עם צנוברים, בזיליקום ועוד.

מה מיוחד בדוכן ארוחת בוקר לאירועים?

עולם האירועים בשנים האחרונות עשה קפיצת מדרגה ועושה רושם כי כל מארגן אירוע רוצה לספק לאורחים שלו חווית אירוח ייחודית אותה הוא לא ישכח. ישנם לא מעט דרכים להפוך את האירוע לאירוע בלתי נשכח אחת מן הדרכים היא להוסיף דוכן ארוחת בוקר לאירועים אשר יכול לקחת את האירוע שלכם ולשדרג אותו אלפי מונים. דרך דוכן ארוחת בוקר לאירועים אתם יכולים לספק לאורחים שלכם חוויה ומעטפת מלאה הכוללת ארוחה טעימה, חוויה כפרית ולקבל מהם לא מעט קשב אותו קשה לחלק בבוקר. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות בכל הקשור לדוכן ארוחת בוקר – בדיוק בשביל זה אנשי המקצוע של Sweet&Fun פה בשבילכם

באילו אירועים כדאי להגיש ארוחת בוקר כפרית?

בעלי אירועים רבים תוהים האם האירוע שלהם הינו אירוע מתאים לשם הגשת ארוחת בוקר כפרית, אנו נשאל אתכם שאלה אחרת – אילו אנשים לדעתכם צריכים לאכול ארוחת בוקר? התשובה היא חד משמעית כולם. מאחר וכולנו אוכלים ארוחת בוקר אני מאמין שלכולנו יש מכנה משותף לכן אין מן הנמנע כי בכל אירוע בו ינכחו אנשים ניתן להגיש ארוחת בוקר כפרית. ארוחת בוקר כפרית משדרגת את האירוע, שוברת את הקרח והופכת את הבוקר של האורחים שלכם למעט טוב יותר. בין האירועים בהם אנו רואים ארוחות בוקר כפריות אנו רואים אירועי חברה, אירועים עסקיים, אירועים משפחתיים ועוד. בשנים האחרונות דוכן ארוחת בוקר כפרית הפך לבחירתם הטבעית של אלפי מארגני אירועים שונים ברחבי הארץ.

מה חשוב לדעת לפני הזמנת דוכן ארוחת בוקר לאירועים?

כאשר אנחנו מזמינים דוכן ארוחת לאירועים אנו צריכים לדעת מספר דברים:

  • להזמין מבעוד מועד – אל תחכו יותר מדי, ברגע בו אתם יודעים על האירוע זה הזמן שלכם לבדוק עם חברה המתמחה בדוכני ארוחת בוקר האם היא זמינה בתאריכים האלה.
  • אלרגיות – בדקו מי מן המוזמנים שלכם הינו אלרגי למוצר מסוים ותדאגו כבר מראש לציין זאת בשיחה על מנת לדאוג לו לתחליף.
  • טבעוניים וצמחוניים – מנתונים סטטיסטיים אנו רואים כי אחד לכל 5 אנשים הינו צמחוני כאשר אחד לכל 10 אנשים הוא טבעוני. בדקו כי החברה איתה אתם עובדים נותנת מענה גם לאלו.
  • ניסיון ומוניטין – בדקו כי החברה איתה אתם עובדים הינה בעלת ניסיון ומוניטין בכל הקשור להפעלת דוכני ארוחת בוקר.

לכמה אנשים הדוכן יכול להגיש ארוחת בוקר?

דוכן ארוחת בוקר יכול להקפיץ כל אירוע באשר הוא ולפתוח את הבוקר עבורכם ועבור האורחים שלכם בצורה הרבה יותר טובה. כאשר אנחנו יורדים לעובי הקורה אנו מגלים כי דרך דוכן ארוחת בוקר לאירועים ו/או בשילוב של מספר דוכנים יחד ניתן לתת מעטפת מלאה לכמות רחבה של אורחים. כל אירוע נבחן לגופו וכל דוכן ארוחת בוקר נתפר בהתאמה אישית לצרכי הלקוח – אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר לשם קבלת הצעת מחיר רלוונטית.

למה מומלץ להזמין דוכני מזון לאירועים מ-Sweet & Fun?

אם הגעתם לכאן סביר להניח שאתם מרחק צעד אחד מבחירה נכונה וחכמה לאירוע שלכם, חברת Sweet&Fun הינה אחת מן החברות המוערכות והאיכותיות ביותר בתחום האירועים ועובדת ללא לאות על מנת לספק לכם אווירה מיוחדת ומעט אחרת מזו שהייתם רגילים אליה עד עכשיו. אנשי האירועים שלנו מתאימים כל דוכן לאירוע ולקונספט הייחודי שלו ומספקת עבורכם מעטפת מלאה. החברה הפכה בשנים האחרונות לבחירתם הטבעית של לא מעט בעלי מקצוע לצד לקוחות פרטיים ועושה זאת במקצועיות יתר.

 

גלריית תמונות:
שתפו ברשתות חברתיות:
יכול לעניין אותך גם:

מלוואח

  sweet&fun הוא ספק הקייטרינג ודוכני המזון שלך לאירועים ולחגיגות. אנו מציעים מבחר

קרא עוד »

צרו קשר להצעה שאין לה תחרות