בר שייקים לאירועים

בר שייקים לאירועים

חלמתם לפנק את האורחים שלכם עם שייקים צבעוניים וטעימים? אנו מציעים לכם בבוקר או בצהרים להתרעננות בר מרענן של שייקים מדליקים המורכבים מפירות טריים, פירות טרופיים, פירות העונה או אפילו ירקות ירוקים לשייק בריא ומזין.

עמדת שייקים לאירועים

בדרך כלל כאשר אנשים בוחרים להזמין אוכל או משקאות לאירוע שלהם, הם לא לוקחים בחשבון הזמנה של דברים מעניינים ואקזוטיים.

אנו פשוט נמליץ לכם להזמין שייקים לאירועים שלכם שירימו את האווירה ויגרמו לכולם להרגיש כאילו הם נמצאים באמצע חופשה בתאילנד, על אי אקזוטי ומפנק.

שייקים מפנקים לאירועים
אנו מגיעים עד אליכם עם עגלות ניידות ומדליקות, העמוסות פירות טריים. על האורחים רק לבחור את הפירות ואנו נשקשק, נקציף, נסחט ונערבב לכם מול העיניים את השייק הטעים, המרווה והטעים שלנו.

אירועי הקיץ בישראל מציעים חוויה בלתי רגילה לאורחים והם כוללים שלל של הפתעות נהדרות ומרעננות. בין אם אלו חתונות, הנערכות בגני אירועים מיוחדים, באולמות מסוגננים או על חוף הים, ובין אם אלו מסיבות קיץ או אירועי חברה מיוחדים שמקבלים את העונה החמה בברכה, אין כמו משהו מתוק, צונן וטעים, שיוגש לכל האורחים. כשחם כל כך בחוץ ומזג האוויר הקיצי משתלט עלינו מכל עבר, הרי מתבקש שבכל אירוע יעמוד בר שייקים לאירועים. בר שכזה כולל מבחר נהדר של פירות טעימים, שמהם אפשר להכין במקום, טרי וטעים, את השייק האהוב, שמהווה תוספת נפלאה לכל קינוח או כמעין מנת פתיחה קלילה וקיצית בארוחה עצמה.

שייקים מתאימים לאירועים מכל הסוגים שיש
דוכני השייקים שלנו ב- sweet&fun הם הלהיט המרענן של הקיץ והם משדרגים כל אירוע עם משקה טרי, טעים, בריא וצבעוני. אנו מקפידים על פירות טריים ועסיסיים וכך יכול כל אורח לבחור את השייק האהוב עליו, על בסיס חלב, מים או מיץ תפוזים.

כיצד בר שייקים יכול לשדרג את האירוע שלכם?

אם אתם מחפשים דרך לשדרג את האירוע הקיצי שלכם, בר שייקים הוא בהחלט הפתרון המתאים. מדובר בדרך צבעונית, יצירתית וגם בריאה להביא לאורחים משקה שהוא גם טעים והזדמנות להוסיף לאווירה את אותה קלילות שבה מעוניינים. במקום שהאורחים יצטרכו להסתפק במשקאות הקיימים, הם יוכלו להרכיב לעצמם שייק בדיוק כמו שהם אוהבים ולשתות אותו לרוויה במהלך החגיגה. האורחים מתנהלים בחופשיות באירוע ומקבלים עצמאות מלאה. במקום שהמשקה או הקינוח יגיעו אליהם, הם מגיעים אל הבר ובוחרים מה שמתאים. בר שייקים לאירועים הוא פתרון מושלם גם לאירועים קייצים, כאמור, הנערכים בחוץ. לאחר שכל האורחים נאספו, ובייחוד אלה שעברו נסיעה ארוכה עד למקום עצמו, אפשר להתרענן בשייק נהדר ובעיקר טרי. את השייק מכינים במקום בהתאם לבחירתם של האורחים, מה ששומר על הוויטמינים, המינרלים וכל שאר הדברים הטובים.

איזה סוגי משקאות מגישים בבר שייקים לאירועים?

כשמדובר באירועים, אין דבר כזה שאין דבר כזה ואירוע שהוא כולו חגיגה של צבעים וטעמים הוא גם הזדמנות ליצור שילובים מיוחדים ושייקים בלתי רגילים. אלה יכולים להיות שייקים על בסיס פירות בתוספת של חלב, מים או משקה סויה למשל, או שייקים משודרגים יותר עם נגיעות של אלכוהול מכל מיני סוגים. שייקים הם, ללא ספק, פתרון נהדר שמקפיץ כל אירוע והעובדה שאפשר ליצור מהם מגוון רחב של טעמים נהדרים הופכת אותם לדרך נפלאה להגיע אל האורחים ולמשוך את תשומת ליבם. הטבעונים שבחבורה יוכלו לבחור, כבסיס לשייק, חלב סויה, כאמור, או תחליפים נהדרים אחרים שטעימים גם הם.

האם ניתן להכין שייקים בהרכבה אישית?

אחד היתרונות הבולטים של בר שייקים לאירועים הוא העובדה שאפשר להכין בו שייקים בהרכבה אישית. במקום להגיע לדוכן ולקבל שייק מוכן, אפשר לבחור מתוך מבחר רחב של אפשרויות את התוספות השונות ומהן להרכיב שייק מהסרטים! לכל אחד מאתנו טעמים אהובים אחרים וכל אחד אוהב פירות מסוג אחר וגם בסיס שונה לשייקים. בדוכן עצמו מוצגים הפירות וכלל התוספות וכך יכול כל אחד ואחד מהאורחים לבחור לעצמו את השילובים המתאימים.

מה כוללים שירותי בר שייקים לאירועים?

שירותי בר שייקים לאירועים מביאים ישירות אל האירוע בר עמוס בכל טוב. זה מתחיל במבחר הטעמים המצוינים בתצורת פירות טריים ונהדרים וזה ממשיך בתוספות, כאמור, שגם הן מוצעות בדוכן כחלק מכל האפשרויות השונות. כמובן שיש בבר עצמו גם את כל הציוד הנדרש להכנת השייק במקום וגם כוסות מתאימות להגיש בהן. הרעיון שמסתתר מאחורי בר שכזה הוא הרצון להביא את הטריות אל האירוע וגם את הצבעוניות הרבה האופיינית לשייקים. שייקים באירועים הם פתרון קיצי, מרענן, טעים וגם בריא והם חלופה מושלמת או תוספת לכל ארוחה.
מעוניינים לשדרג את האירוע שלכם עם בר שייקים נהדר? Sweet&Fun היא הכתובת הנכונה. לקבלת פרטים אודות הבר והדוכנים שלנו לאירועים שלכם, התקשרו אלינו לטלפון 054-2044257. נשמח לעמוד לרשותכם.

גלריית תמונות:
שתפו ברשתות חברתיות:
יכול לעניין אותך גם:

צרו קשר להצעה שאין לה תחרות